Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

*O firmie


COLWAY to firma inna niż wszystkie, to sieć konsumencko-dystrybucyjna, to oparty od samego początku na liberalizmie, pełnej przejrzystości zasad i elastyczności marketing z ludzką twarzą, w którym uczestnicy nie śnią snów cudzych, lecz własne. Wyznaczył nowe standardy w branży.


Colway powstał z wizji i z pasji, które na zawsze pozostały w nim najważniejszymi rdzennymi wartościami. Wizja koncentrowała się wokół zadania, jakie wydawało się w okresie budowania naszych początków, niemożliwe do wypełnienia. Jak przybliżyć szerokiej rzeszy użytkowników wynalazek rodzimej biochemii białek – kolagen molekularny, izolowany w postaci 3-helis wiążących wodę – bezpośrednio ze skór rybich? Gotowy kosmetyk anti-age wprost z natury! Produkt o sensacyjnych właściwościach, a jednocześnie niezbyt nadający się do dystrybucji w tradycyjnych sieciach handlowych ze względu na jego specyfikę. W naszej wizji zawarta więc była realizacja marzenia o zbudowaniu od podstaw – wielkiej kiedyś organizacji konsumenckiej, która sama sobie będzie podażą i popytem. Reklamą i nauką. Pomocą i inspiracją. Tej wizji towarzyszyła krok w krok pasja nie dopuszczająca nawet myśli, że to mogłoby się nie powieść.


Kolejną rdzenną wartością, wyrastającą z pasji była silna determinacja, aby wielopoziomowy marketing sieciowy, jako jedyna realna koncepcja na kreowanie popytu bez atrybutów już choćby tylko finansowych – był organizacją rzeczywiście przyjazną uczestnikom. Aby był to marketing sieciowy z ludzką twarzą. . A więc Colway jak kolagenowa droga, nasza droga, na której miało być jak najmniej blichtru i marketingowych baśni. Colway miał być prosty i czytelny, jak jego Pierwszy Plan Finansowy. Hojny, błyskawicznie płacący i rozstrzygający każdą wątpliwość na korzyść uczestników.


Chcieliśmy, aby ten pierwszy Colway - ten w Pierwszym Planie Finansowym - był bardzo polski. To wymagało równie wielkiej pasji - stratedzy MLM powiadali, że taki eksperyment powieść się nie może.


Jak pokazała Pierwsza Dekada istnienia najbardziej odformalizowanego i liberalnego networku na świecie – to jednak było możliwe. Colway powstał, przetrwał i nieustannie się rozrasta o rzesze nowych Dystrybutorów i Menedżerów. Systematycznie zwiększa obroty. Wypracował całą paletę wymienianych tu rdzennych wartości, które bardzo sobie cenimy. Wierzymy, że one też są tą dodatkową, magnetyczną siłą, która do Was i do nas zawsze przyciągać będzie kolejnych, wspaniałych, pozytywnych ludzi. Wierzymy w sens liberalizmu i transparentności tej firmy. W jej rodzinne klimaty. Wierzymy w sens mówienia sobie z każdym, kto tego zechce „na ty”. Bo wierzymy też w przyjaźń. Wierzymy, że warto oddać wiele, bo w zamian otrzyma się jeszcze więcej. Wierzymy szczerze we wszystkie nasze rdzenne wartości. A najsilniej w pasję i w wizję. Wierzymy w nasz biznes z Wami, bo wierzymy tak samo w Wasz biznes z nami. Wierzymy w siebie, ale wierzymy także w Ciebie. W Was wszystkich Przyjaciele. Wierzymy, że wiele z tych rzeczy uda nam się przeszczepić i ponieść wraz z Drugim Planem Finansowym Colway do innych, nawet dalekich środowisk, krajów i kultur.


I to jest to, w co wierzymy ! To są nasze rdzenne wartości.